de

Ralph Lauren prezintă Ask Ralph, o nouă experiență de cumpărături bazată pe inteligență artificială

Ralph Lauren prezintă Ask Ralph, o nouă experiență de cumpărături  bazată pe inteligență artificială

Ask Ralph invită consumatorii să interacționeze și să se inspire din viziunea unică și iconică de stil oferită de Ralph Lauren. Îmbinând tehnologia avansată AI cu brand-ul atemporal, Ask Ralph îți oferă inspirație în stil și consiliere la shopping.

Ask Ralph a fost dezvoltat împreună cu Microsoft, pe platforma Azure OpenAI. Beneficiază de tehnologie conversațională AI avansată (NLP), pentru a înțelege cerințele, interpreta contextului și pentru a oferi recomandări personalizate care imită cât mai fidel experiența unei discuții cu un consilier din magazin.

Acum 25 de ani, am colaborat cu Microsoft pentru lansarea uneia dintre primele platforme de comerț electronic din industria modei, iar astăzi, redefinim din nou experiența de shopping pentru generația următoare

a declarat David Lauren, Chief Branding and Innovation Officer al Ralph Lauren Corporation. „Indiferent dacă te pregătești pentru prima zi la un nou loc de muncă sau vrei să creezi ținuta perfectă pentru o seară în oraș, Ask Ralph înseamnă mai mult decât o descoperire – este despre implicarea consumatorilor prin ceea ce iubesc cel mai mult la Ralph Lauren: viziunea noastră iconică și unică asupra stilului, oferind ținute atemporale, care îi inspiră să pășească și să facă parte din universul nostru stilistic.”

Cumpărătorii pot interacționa cu Ask Ralph la fel ca și cum ar discuta cu un stilist într-un magazin Ralph Lauren, folosind solicitări simple și conversaționale. De la „Ce să port la un concert?” până la „Arată-mi niște pulovere Polo Bear pentru femei” sau întrebări stilistice ca „Cum îmi pot accesoriza sacoul bleumarin pentru bărbați?”. Ask Ralph răspunde prin afișarea vizuală a unor look-uri complete Polo Ralph Lauren, însoțite de sfaturi stilistice, integrând conținut din canalele digitale ale brand-ului. Ask Ralph permite adăugarea rapidă a fiecărui element al look-ului în coșul de cumpărături sau chiar achiziționarea întregii ținute.

Acum 25 de ani, compania a fost una dintre primele brand-uri de lux care au adoptat comerțul electronic, stabilind un nou standard industrial. Iar de-a lungul timpului, a explorat permanent idei revoluționare înaintea vremurilor sale – de la tehnologie interactivă și shopping virtual, la holograme, proiecții 4D și animații CGI.