Pentru Generația Z, Instagramul este o parte importantă din viețile noastre. Și pentru că profilurile noastre de Instagram sunt așa importante pentru noi, nu postăm decât ceea ce vrem să le arătăm urmăritorilor noștri. Atunci când îți postezi relația pe Instagram, poți spune că abia atunci sunteți oficial împreună, chiar dacă voi, în viața reală, aveți deja câteva luni de relație.
Dar cum îți anunți relația fără să fie un eveniment de amploare? Ei bine, poți folosi metoda „soft launch”, care este foarte populară acum pe internet. Asta am făcut și eu în ultima mea relație cu Eric. Eu și Eric eram împreună de câteva luni. Însă până la 4 luni nu ne-am postat deloc unul pe altul. Doar tag-uri la story-uri, dar nu puteai să îți dai seama că suntem un cuplu neapărat.
La un moment dat, m-am gândit că este momentul să fac un soft launch al acestei relații, mai ales că, în continuare, băieți îmi scriau pe Instagram, iar lucrul acesta nu prea îi convenea lui Eric. Așa că am început ușor, cu postări subtile – cu brațul lui de la date-uri, story-uri cu flori primite de la el și tot felul de lucruri romantice, micuțe, care se întâmplau între noi.
Iar postarea finală a fost o poză cu noi doi, aparent uitată într-un photo dump pe care l-am făcut pentru luna august.
De ce psihologii spun că ar fi o metodă mai bună decât cea tradițională?
În primul rând, nu pune presiune pe parteneri. Social media este foarte importantă în viețile noastre, iar un anunț direct ar putea fi copleșitor pentru cei doi parteneri. În plus, poți controla mai bine informația împărtășită cu urmăritorii tăi.
Știi trendul ăla? Private, not secret? Ei bine, este mult mai sănătos să dai de înțeles că ai o relație, decât să te postezi toată ziua pe internet împreună. Mai ales că majoritatea celor care se postează excesiv pe Instagram împreună (fără să fie influenceri), de obicei, maschează o relație defectuoasă.
Deci, dacă vrei să îți postezi relația pe net, dar fără să fie prea mult – fă soft launch.
Asta înseamnă dating-ul în generația Z!